باز هم ...
لحظه لحظه هاتون شکلاتی

بازم یه  جمعه ی دیگه...

بازم یه  شَک دیگه توی دلت...

بازم یه BYE دیگه...

بازم یه بغض سنگین توی گلوم هی میره بالا هی میاد پایین...

دستام میلرزه...

توضیح اضافه ای ندارم...

تُف به این جمعه ها

 

 



نظرات شما عزیزان:

ramin
ساعت18:44---11 شهريور 1391
manam ghablan hamin moshkelo dashtam

vali

alan ehsase khobi daram nesbat be jomeha

upam


فرشته هفت آسمان
ساعت0:51---11 شهريور 1391
سلام عزیز دلم.مرسی از توصیه هات.ولی مشکل اینه که من خیلی عجله دارم.به اسم فرشته ی هفت آسمان.

فرشته هفت آسمان
ساعت21:07---10 شهريور 1391
سلام عزیزم وب جالبی داری...مال تو که تف به این جمعه هاست مال من که تف به همه ی روزاش....اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن.
پاسخ: مرسی عزیزم.... به چه اسمی لینکت کنم؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
<-TagName->

+جمعه 10 شهريور 1391برچسب:,

20:43 دختر شکلاتی |